Studytube, LearnLinq, PulseWeb en Edumanager Support

Heb je een vraag over Studytube, LearnLinq, PulseWeb en Edumanager? We helpen je graag. De support van LearnLinq en PulseWeb vind je in de leeromgeving. Voor Edumanager kun je mailen naar support@lnm.nl. Support bij Studytube gaat via ons ticketsysteem op noordhoff.freshdesk.com of stuur een e-mail naar studytube.support@noordhoff.nl.

Afdeling Service en Support van Noordhoff Professional

De afdeling van service en support van Noordhoff bestaat uit vijf service experts en drie servicemedewerkers. Deze afdeling behandelt alle binnenkomende vragen van onze klanten.

Twee service experts zijn volledig ingezet om de vragen rondom Studytube te behandelen. Zij zijn al meer dan 2,5 jaar in dienst bij Noordhoff Professional en hebben ervaring als het eerste aanspreekpunt voor al onze LMS-klanten. Daarnaast assisteerden ze ook bij vragen rondom ZorgPad Professional. De service experts hebben een intensieve training ondergaan om het LMS / LXP goed te kennen.

Via de Self Service Portal van Studytube heb je 24/7 toegang tot meer dan 210 artikelen met veelvoorkomende vragen. Dit zijn bijvoorbeeld vragen over inlogcodes die zijn verlopen of certificaten die niet zijn ontvangen. Staat het antwoord op jouw vraag er niet tussen? Dan kun je een ticket aanmaken in de portal. Hier vind je ook tickets van andere accounts. Zo zie je in één oogopslag welke tickets nog openstaan of afgehandeld zijn.